1. Politica de returnare
Returnarea produsului cumparat in temeiul unui contract încheiat la distanță Conform Ordonanţei Guvernului nr. 130 (r1) din 31/08/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 177 din 07/03/2008 în baza Legii nr. 363 din 21/12/2007 31/12/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor:
"Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă pentru produse, de la data primirii lor de către consumator.”
Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris, în decursul celor 10 zile, dorința dumneavoastră de a returna produsul la adresa de email sesizari@smartink.ro.
Numai cererile scrise și expediate la adresa indicată mai sus se vor lua în considerare.
De asemenea, pentru orice alte nemultumiri cu privire la produsele si serviciile oferite de catre magazinul nostru, ne puteti contacta la adresa de email sesizari@smartink.ro
Veti beneficia de intreg suportul si atentia noastra in vederea solutionarii cat mai rapide a solicitarilor dvs.
2. Politica de returnare / refuz a produselor
Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
a. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site - Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partială până la valoarea produsului înlocuitor.
b. Produse ce au fost livrate gresit - Dacă s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect.
c. Produse cu aspect neconform la recepție sau colete ce prezintă deteriorări - Dacă produsul primit are un aspect ce indică faptul că acesta ar putea fi nefunctional, în primele 10 zile de la recepția efectivă puteți reclama acest lucru la adresa e-mail sesizari@smartink.ro și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
In cazul cartuselor si a tonerelor pentru imprimante nu vor fi acceptate spre inlocuire in baza situatiilor de mai sus produsele ce au fost deja desigilate si folosite.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
3. Politica de returnare a produselor defecte:
Produsele defecte vor fi returnate de către cumpărător spre a fi analizate de către service-ul nostru autorizat.
La momentul returului produsul trebuie prezentat in ambalajul original, impreună cu:
• factura/bonul fiscal de achiziție;
• certificatul de garanție;
• foaie de test (mostra) în cazul în care este posibila imprimarea acestei pagini si o sesizare scrisa a defectului constatat.
În termen de 5 zile lucrătoare, în urma analizei specialistului se va lua decizia:
• înlocuirii produsului atunci când defectul este unul de fabricație sau unul iremediabil.
• remedierii contra cost a defectului (cu acordul clientului), în cazul în care se constată că defectul a fost cauzat de către client.
• returnării produsului către client, atunci când se constată că neconformitatea reclamată nu este justificată.
Va multumim!