Garantie si retur
1. Politica de returnare
Returnarea produsului cumparat in temeiul unui contract încheiat la distanță Conform Ordonanţei Guvernului nr. 130 (r1) din 31/08/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 177 din 07/03/2008 în baza Legii nr. 363 din 21/12/2007 31/12/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor:
"Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă pentru produse, de la data primirii lor de către consumator.”
Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris, în decursul celor 10 zile, dorința dumneavoastră de a returna produsul la adresa de email sesizari@smartink.ro.
Numai cererile scrise și expediate la adresa indicată mai sus se vor lua în considerare.
De asemenea, pentru orice alte nemultumiri cu privire la produsele si serviciile oferite de catre magazinul nostru, ne puteti contacta la adresa de email sesizari@smartink.ro
Veti beneficia de intreg suportul si atentia noastra in vederea solutionarii cat mai rapide a solicitarilor dvs.
2. Politica de garanție
1. Garantia produselor (de pe factura sau bonul fiscal) este de 2 ani de la data achizitionarii pentru accesoriile, produsele digitale si consumabilele inkjet si laser sigilate, respectiv 6 luni pentru cele desigilate.
2. Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu prevederile O.G. 21/92 si H.G. 394/95
3. Certificatul de garantie atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport prevazute in instructiunile de utilizare (daca exista) si in prezentul certificat. Producatorul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada mai sus stabilita cu incepere de la data achizitionarii de catre utilizatorul final. In timpul perioadei de garantie isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.
4. Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:
a) Manipularea si exploatarea neglijenta (socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat descrise in instructiunile de utilizare, obiecte straine intrate in echipament, lichide, etc.)
b) Interventii neautorizate de S.C. X-DIANCO S.R.L. in echipamente sau componentele acestora (desfacere, dezasamblare, reincarcare, schimbare chip, etc.).
c) Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decat cele prevazute de producator.
d) Defectiuni datorate aplicatiilor software ale clientului.
e) Defecte datorate cablurilor de legatura, impamantarii cladirii precum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor in timpul functionarii.
5. Produsele software preinstalate nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
6. Garantia produselor este asigurata de catre firma S.C. X-DIANCO S.R.L., la punctul sau de lucru de pe Str. Dorobantilor Nr.3, Timisoara, Jud. Timis sau intr-un service autorizat de producator.
7. La solicitarea acordarii garantiei este necesar sa se prezinte echipamentul in ambalajul original, precum si toate eventualele accesorii, insotit de certificatul de garantie, factura de achizitie si de o mentionare scrisa a defectului constatat.
8. Oricare va fi modalitatea in care se face livrarea, va rugam sa va asigurati ca ati primit odata cu receptionarea bunurilor, si avizul de insotire, acolo unde este cazul, certificatul de garantie, fara de care nu puteti solicita ulterior asigurarea garantiei.
9. Solicitarile de acordare a garantiei se trimit in scris, la adresa de email service@smartink.ro sau la fax 0256 223 836 si trebuie sa contina nr. facturii de achizitie sau o copie a acesteia. Numai cererile scrise si expediate asfel se vor lua in considerare.
3. Politica de returnare / refuz a produselor
Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
a. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site - Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partială până la valoarea produsului înlocuitor.
b. Produse ce au fost livrate gresit - Dacă s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect.
c. Produse cu aspect neconform la recepție sau colete ce prezintă deteriorări - Dacă produsul primit are un aspect ce indică faptul că acesta ar putea fi nefunctional, în primele 10 zile de la recepția efectivă puteți reclama acest lucru la adresa e-mail sesizari@smartink.ro și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
In cazul cartuselor si a tonerelor pentru imprimante nu vor fi acceptate spre inlocuire in baza situatiilor de mai sus produsele ce au fost deja desigilate si folosite.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
4. Politica de returnare a produselor defecte:
Produsele defecte vor fi returnate de către cumpărător spre a fi analizate de către service-ul nostru autorizat.
La momentul returului produsul trebuie prezentat in ambalajul original, impreună cu:
• factura/bonul fiscal de achiziție;
• certificatul de garanție;
• foaie de test (mostra) în cazul în care este posibila imprimarea acestei pagini si o sesizare scrisa a defectului constatat.
În termen de 5 zile lucrătoare, în urma analizei specialistului se va lua decizia:
• înlocuirii produsului atunci când defectul este unul de fabricație sau unul iremediabil.
• remedierii contra cost a defectului (cu acordul clientului), în cazul în care se constată că defectul a fost cauzat de către client.
• returnării produsului către client, atunci când se constată că neconformitatea reclamată nu este justificată.
Va multumim!